Έναρξη Α΄ εξαμήνου: 2/10/2024
Λήξη Α΄ εξαμήνου: 5/2/2025
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ | ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ | ΔΙΑΡΚΕΙΑ | ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
2/10/2024 | Κλινική Έρευνα | Γεώργιος Μαστοράκος | 15:30-16:30 | Κ1 |
Παγίδες Κλινικής Έρευνας | Σοφία Καλανταρίδου | 16:30-17:00 | Κ1 | |
Εργαστηριακή Έρευνα | Εμμανουήλ Οικονόμου | 17:00-20:00 | Κ1 | |
3/10/2024 | Έρευνα με Πειραματόζωα | Δέσποινα Περρέα | 15:30-17:30 | Κ1 |
Βιβλιογραφική Έρευνα με Χρήση Η/Υ | Μανώλης Ζουμάκης | 17:30-19:30 | Κ1 | |
9/10/2024 | Δυναμικές δοκιμασίες στους ενήλικες | Ανδρομάχη Βρυωνίδου | 15:30-17:30 | Κ1 |
Στερεοειδογένεση | Ευαγγελία Ζαπάντη | 17:30-18:30 | Κ1 | |
10/10/2024 | ||||
Κριτική εκτίμηση μελέτης | Δημήτριος Γουλής | 16:30-17:30 | Β5 | |
How to write a review (critical / systematic review) | Tom Barber | 17:30-18:30 | Β5 | |
Μεθοδολογίες αξιολόγησης δεδομένων | Στέργιος Πολύζος | 18:30-19:30 | Β5 | |
16/10/2024 | ||||
Εισαγωγή στην Ενδοκρινολογία - Ορμόνες - Μηχανισμοί Δράσης | Ιφιγένεια Κώστογλου-Αθανασίου | 16:30-18:30 | Κ1 | |
Δυναμικές Δοκιμασίες σε παιδιά και εφήβους | Δημήτρης Παπαδημητρίου | 18:30-20:00 | Κ1 | |
17/10/2024 | Έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίων, Εγκυρότητα και Αξιοπιστία | Άννα Δελτσίδου | 15.30-17.30 | Κ1 |
Εργαστηριακή Μεθοδολογία Προσδιορισμού Ορμονών - Βιοχημικές Μέθοδοι - Κριτήρια Επιλογής - Αξιολόγηση | Αιμιλία Μάντζου | 17.30-19.30 | Κ1 | |
23/10/2024 | Μελέτες διαγνωστικής ακρίβειας (diagnostic accuracy studies) | Ελένη Μπεκιάρη | 15:30-16:30 | Β5 |
Υποδοχείς στερεοειδικών ορμονών | Νικόλας Νικολαΐδης | 16:30-17:30 | Κ1 | |
Ιστολογικές εξετάσεις στη Μαιευτική & Γυναικολογία | Αφροδίτη Νόννη | 17:30-19:30 | Κ1 | |
24/10/2024 | Βιoλογία και τεχνολογία βλαστικών κυττάρων | Δήμητρα Ζάγουρα | 15.30-17.30 | B3 |
Κυτταρολογικές εξετάσεις στη Μαιευτική & Γυναικολογία | Αικατερίνη Πολίτη | 17:30-19:30 | Κ1 | |
30/10/2024 | Ανάλυση γονιδιακής έκφρασης | Κωνσταντίνος Αγιαννιτόπουλος | 15:30-17:30 | Β3 |
Nέες τεχνολογίες στην έρευνα (NGS κ.λπ.) (Πρακτικό) | Κωνσταντίνος Αγιαννιτόπουλος | 17:30-18:30 | Β3 | |
Σχεδιάσμός πρωτόκολλων μοριακής βιολογίας (Πρακτικό) | Κωνσταντίνος Αγιαννιτόπουλος | 18:30-19:30 | Β3 | |
31/10/2024 | Αρχές και εφαρμογές γονιδιακής θεραπείας | Eλένη Παπανικολάου | 15:30-17:30 | Β3 |
Διερεύνηση και Προγεννητικός Έλεγχος Χρωμοσωμικών Ανωμαλιών - Γενετική Συμβουλευτική | Κωνσταντίνα Κοσμά | 17:30-19:30 | Β4 | |
6/11/2024 | Μονογονιδιακά Νοσήματα | Μαρία Τζέτη | 15:30-17:30 | Β4 |
Παρουσίαση ιατρικής έρευνας | Ιωάννης Ηλίας | 17:30-18:30 | Β5 | |
Συγγραφή άρθρου / πτυχιακής εργασίας | Γεώργιος Μαστοράκος | 18.30-19.30 | Β5 | |
7/11/2024 | Μη Μενδέλεια Κληρονομικότητα - Μοριακή Κυτταρογενετική | Αγγελική Κολιαλέξη | 15:30-19:30 | Β4 |
20/11/2024 | Πολυπαραγοντική Κληρονομικότητα | Περικλής Μακρυθανάσης | 15:30-17:30 | Β4 |
Συγγενείς Ανωμαλίες - Δυσμορφολογία | Ελένη Φρυσίρα | 17:30-19:30 | Β4 | |
21/11/2024 | Εισαγωγή - Περιγραφική Στατιστική. Δοκιμασία t για ανεξάρτητα δείγματα, παραδείγματα | Αλέξανδρος Γρυπάρης | 15:30-18:30 | Κ2 |
27/11/2024 | Δοκιμασία t για δείγματα κατά ζεύγη, παραδείγματα. Απλό Χ2 ( 2Χ2, 2ΧΚ ), παραδείγματα | Αλέξανδρος Γρυπάρης | 15:30-18:30 | Κ2 |
Προγεννητικός - Προεμφυτευτικός Έλεγχος Μονογονιδιακών Νοσημάτων | Χριστίνα Βρεττού | 18:30-20:00 | Β4 | |
28/11/2024 | Χ2 κατά ζεύγη, παραδείγματα. Χ2 κατά Μantel-Haenszel test, έλεγχος συγχυτικού παράγοντα, παραδείγματα | Αλέξανδρος Γρυπάρης | 15:30-18:30 | Κ2 |
4/12/2024 | Μη-παραμετρικές δοκιμασίες, παραδείγματα. Αξιολόγηση εργαστηριακών ευρημάτων, παραδείγματα | Αλέξανδρος Γρυπάρης | 15:30-18:30 | Κ2 |
5/12/2024 | Είδη επιδημιολογικής έρευνας - επίπτωση, επιπολασμός, συχνότητα | Αλέξανδρος Γρυπάρης | 15:30-18:30 | Κ2 |
11/12/2024 | Απλή γραμμική παλινδρόμηση, ANOVA, παραδείγματα | Αλέξανδρος Γρυπάρης | 15:30-18:30 | Κ2 |
12/12/2024 | Παραμετρικός συντελεστής συσχέτισης (Pearson), παραδείγματα Μη-παραμετρικός συντελεστής συσχέτισης (Spearman), παραδείγματα Πολλαπλή γραμμική παλινδρόμηση, παραδείγματα | Αλέξανδρος Γρυπάρης | 15:30-18:30 | Κ2 |
18/12/2024 | Λογαριθμιστική εξάρτηση, παραδείγματα. Απαιτούμενος αριθμός παρατηρήσεων, παραδείγματα. Επαναλαμβανόμενες μετρήσεις, παραδείγματα. | Αλέξανδρος Γρυπάρης | 15:30-18:30 | Κ2 |
19/12/2024 | Πρακτική εξάσκηση με τη χρήση Η/Υ | Αλέξανδρος Γρυπάρης | 15:30-18:30 | Κ2 |
8/1/2025 | Πρακτική εξάσκηση με τη χρήση Η/Υ | Αλέξανδρος Γρυπάρης | 15:30-18:30 | Κ2 |
9/1/2025 | Πρακτική εξάσκηση με τη χρήση Η/Υ | Αλέξανδρος Γρυπάρης | 15:30-18:30 | Κ2 |
15/1/2025 | Εισαγωγή στη χρήση του Cochrane | Χαράλαμπος Συριστατίδης | 15:30-17:30 | Κ2 |
Μετα-ανάλυση | Αλέξανδρος Γρυπάρης | 17:30-19:30 | Κ2 | |
16/1/2025 | Εισαγωγή στα Συστήματα Υγείας | Αναστάσιος Σεπετής | 15.30-19.30 | K4 |
22/1/2025 | Εισαγωγή στην Οικονομία της υγείας | Ιωάννης Πατέρας | 15.30-19.30 | Κ3 |
23/1/2025 | 1. Λήψη αποφάσεων στην Ιατρική 2. Η έννοια της evidence based medicine 3. Εφαρμογή της evidence based medicine στην πράξη 4. Κριτική, συζήτηση | Χαράλαμπος Συριστατίδης | 15:30-19:30 | Κ3 |
29/1/2025 | Evidence Based Practice | Joris Vermeulen | 15:30-19:30 | Κ3 |
5/2/2025 | Νομοθεσία για τη μητέρα και το παιδί - Επιδημιολογία: Δείκτες μέτρησης για την περιγεννητική περίοδο | Αλεξάνδρα Σκίτσου | 15:30-17:30 | Β5 |
Προσδιορισμός κατεχολαμινών με υγρή χρωματογραφία υψηλής πίεσης αντιστρόφου φάσης, Προσδιορισμός λιποκυτταροκινών με τεχνικές multi-arrays (πρακτικό) | Ιωάννης Παπασωτηρίου | 17.30-19.30 | Κ1 |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΚΩΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Κ1 Μεθοδολογία της έρευνας I – εργαστήριο
Κ2 Στατιστική (Βιοστατιστική) – Επιδημιολογία)
Κ3 Λήψη κλινικών αποφάσεων βασισμένων σε τεκμηριωμένη γνώση
Κ4 Οικονομία της Υγείας
Β3 Μοριακές τεχνικές
Β4 Βασικές αρχές γενετικής
Β5 Μεθοδολογία της έρευνας II
Τα μαθήματα του Α΄ εξαμήνου θα πραγματοποιηθούν διαδικτυακά.
ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ (Θα διεξαχθεί διαδικτυακά μέσω e–class)
-Τετάρτη 12/2/2025, 15:30-19:00
Μεθοδολογία της έρευνας Ι, Μεθοδολογία της έρευνας II, Λήψη κλινικών αποφάσεων βασισμένων σε τεκμηριωμένη γνώση, Μοριακές τεχνικές, Βασικές αρχές γενετικής
-Πέμπτη 13/2/2025, 15:30-19:00
Στατιστική (Βιοστατιστική) – Επιδημιολογία, Οικονομία της υγείας
*Το μάθημα της στατιστικής θα εξεταστεί με αρχείο ανοικτού τύπου το οποίο θα στείλει στους φοιτητές με την έναρξη της εξέτασης (όχι μέσω e–class)